The Cat and the Coup

Jag sprang på ett fantastiskt litet indiespel häromdagen; The Cat and the Coup. Man spelar Dr. Mohammed Mossadeghs (Irans första demokratiskt valda presidents) katt, och spelet handlar om kuppen mot honom (mot presidenten, inte katten). Spelet har snygg estetik och en del mörk humor, och det är gratis så det är absolut värt att prova. Särskilt som det bara tar typ en kvart att spela igenom det.

Spelet finns på Steam så man måste installera deras klient för att kunna ladda ner det.

Kommentarer
Postat av: siggy

jag har verkligen försökt, men jag får inte ner spelet, verkar awesome iallafall. föresten, kom och kolla in vilken lajvstereotyp du är på min blogg^^

2011-10-11 @ 13:57:47
URL: http://sigridsresor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0