Webcomic?

Jag fick en idé till en serie i samma stil som DM of the Rings och Darths & Droids, det vill säga en serie vars bilder består helt av screenshots från en film, och behandlar dem som en rollspelskampanj. I mitt fall, Harry Potter och De Vises Sten. Jag tyckte idén var så bra att jag köpte filmen och satte igång. Jag kan inte lova att jag faktiskt gör det här, men kommentarer och uppmuntrande tillrop är välkomna. Folk som är så coola att de läser min blogg kan få se den första (och hittills enda) strippen:



Och för säkerhets skull:

This comic has not been sponsored, authorised, or endorsed by J.K. Rowling, the publisher of the Harry Potter books, or Warner Brothers. Harry Potter is a registered trademark of Warner Brothers. This is a fan-produced parody comic. Original film images are copyright Warner Brothers, and are used here only as a vehicle for parody. The comic images may not be redistributed or sold.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är episk folke. Fortsätt så^^

2011-08-19 @ 21:52:44
Postat av: Folke

Tack!

2011-08-20 @ 20:24:22
URL: http://perfektfummel.blogg.se/
Postat av: siggy

jätteroligt, vill se mer!

2011-08-31 @ 17:13:01
URL: http://sigridsresor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0